Afspraak maken
Vanaf heden zijn wij genoodzaakt een tijdelijke patiëntenstop in te voeren voor nieuwe patiënten.
Patiënten die de afgelopen 4 jaar niet meer in onze praktijk zijn geweest voor een controle of tandheelkundige behandeling vallen ook onder deze regeling. Meer info voor nieuwe patiënten…
Om een afspraak te maken of te wijzigen kunt ons telefonisch bereiken via 03 384 22 22 of via mail welkom@identis.be.
Annulatie
Wij vragen u op tijdig aanwezig te zijn voor de behandeling.
Het is de verantwoordelijkheid van de patiënt om de gemaakte afspraken correct te noteren. Indien u wenst, sturen wij de werkdag voor uw afspraak een SMS ter herinnering. Deze SMS dient enkel ter herinnering en geldt niet als bevestiging van de afspraak. Ook indien u géén SMS ontvangt, gaat de afspraak nog steeds door op het afgesproken uur.
Indien u een afspraak onverhoopt niet kan nakomen, verzoeken we u dit tijdig (minstens 24u voor het begin van de afspraak) te laten weten, zodat we iemand anders in uw plaats kunnen behandelen.
U kan ons zowel telefonisch (03/384.22.22) als per e-mail (welkom@identis.be) op de hoogte stellen. Bij afwezigheid zonder tijdige verwittiging behoudt de tandarts het recht om de zittingstijd te factureren.
Betaling
U kan enkel elektronisch betalen bij ons via Bancontact of Payconiq. Wij accepteren geen creditcard noch cash.
Nazorg
Informatieverstrekking is een zeer belangrijk aspect van onze nazorg. Wij lichten u in over de meest gangbare ongemakken en hoe deze vermeden kunnen worden. Indien nodig, vermelden wij u welke medicatie u mag nemen.
Als u nog vragen heeft, kan u ons tijdens de openingsuren telefonisch raadplegen op het nummer 03 384 22 22.
Recall
Indien u wenst, kunnen wij u via mail of post een herinneringsbericht sturen voor uw controle.
Neem hiervoor contact op met het onthaal op het nummer 03 384 22 22 of via mail welkom@identis.be.